21 Tem 2016

1 YAŞ PARTİMİZİN DETAYLARI



Güzel oğlumun 1 yaş partisini resimlerle göstersem de bir çok arkadaşım detaylar hakkında soru soruyor. Bu yüzden açıklayıcı bir şekilde partimizi nasıl organize ettiğimi paylaşacağım.Umarım faydalı bir içerik olur.

İlk sorunumuz tabi ki partimizin konsepti ne olacaktı? Renkler...Desenler...Figürler nasıl olmalıydı?
ÖNCELİKLE piknik konsepti ve uçan balonlu ayıcık figüründe karar verdik ve malzemelerimi de bu şekilde almaya başladım.Renkler ise mavi beyaz ve kırmızı olacaktı.




MEKAN konusu benim için çok önemli bir konuydu ve biz İzmir'e yeni taşındığımızda ötürü partimizi burada yapmak istemedik. Çünkü hem 1 yaş çok özeldi hemde kimseciklerim yoktu diye:( (gerçi doğum gününde ufak bir kutlama yapalım dedik çok tatlı arkadaşlarımızda bize eşlik ettiğinden olsa gerek gayet eğlenceli bir partimiz de İzmir de oldu onlara da kocaman öpücükler)
(mekanı tavsiye etmediğim için isim yazmayacağım)




   MASA DEKORASYONUNDA kullandığım tüm aksesuarları çeşitli yerlerden konseptimize uygun olacak şekilde seçtim. Cupcake tepsisi, şeker bisikleti, limonata sebili ,şekerlik ,masa örtüsü, runner ,çiçekler,amerikan servisler,anı köşesi malzemeleri vs hepsi farklı farklı yerlerden alındı. Bu süreçte bana her anlamda destek olan Şükran Anneme de öpücükler...





PASTAMIZDA da ben uçan balonlu ayıcık figürünü kullanmak istedim. Menekşe hanım aynen anlattığım gibi bir pasta ve sürpriz cupcakeleri yaptı ve tadı enfesti ...Tekrar Keyifli Atölyem Menekşe hanıma çok teşekkürler...

ANI KÖŞEMİZDE ise anı kartları , hediyeliklerimizi ve oğlumun 12 aylık büyüme sürecini fotoğrafladığımız kolajı sergiledik.Kartlara ailemiz dostlarımız Kıvanç için iyi dileklerde bulundular..Hepsine teşekkürler..İyi ki varsınız..





HEDİYELERİMİZ de piknik konseptine uygun olması açısından yetişkinlere ev yapımı reçel,çocuklara ise şeker dolu kavanoz olarak seçtim. Reçeli anneme yaptırdım ,süslemelerimi de kendim yaptım.

Kıvanç yazılı banner ve one  yazılı bannerı konsepte uygun olacak şekilde hazırladım. Kocaman 3 boyutlu 1 harfi ise tasarlayıp Sedat babam yaptırdım. Masada kullanılacak kütük servisleri ise kendi babam halletti..
Anlayacağınız aile boyu organize ettiğimiz partimiz çok eğlenceli ve çok güzel geçti.
Umarım minik oğlumun nice güzel doğum günlerini buradan paylaşma fırsatım olur..Bizimle olan ,olmak isteyipte olamayan tüm dostlarımıza sonsuz sevgiler..








Tüm soru ve düşüncelerinizi yorum kısmından bana iletirseniz çok mutlu olurum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçten gelen küçük bir yorum eklerseniz sevinirim:)