1 Ağu 2016

AYIN RENGİ : TURKUAZ




  Malum yaz...
Bodrum evleri ....
Uçsuz bucaksız deniz....
Huzur...
Beyaz...
Güven....
Neşe....
Tatil...

   Turkuaz rengini düşündüğümde aklıma ilk gelen kelimeler sanırım bunlar...Mavinin her tonu gibi turkuazda inanılmaz derecede huzur verir bana. Her renkle yakıştırsam da beyaz bi ayrı yakışık be ona. Her tonu enerji verir , denizi hatırlatır.





 Turkuaz aksesuarların bıraktığı etki baya bir iddialı olsa da her tip ev dekorasyonunda rahatlıkla kullanılabiliyor.. Ahşap mobilya ya da beyaz- krem lake mobilyalarda da aynı etkiyi yakalamak mümkün. Önemli olan gözü yormayacak şekilde tüm dekorasyon unsurlarında uyumu yakalamak. Ben turkuaz rengini ana eşyalar dışında ayrıntıda kullanmayı daha uygun buluyorum.

porland

 Oturma odası ve salonlarda da ferah bir etki yaratması için turkuaz renginden faydalanmak mimkün.
Benim favorim ise gold turkuaz beyaz kombinasyonu. Bu senenin favorisi pirinç sehpalar ,aynalı sehpalar , modern geometrik desenli aynalar,renkli halılar ve uyumlu aydınlatmalar ile gayet hoş bir sonuç ortaya çıkacaktır.


  



www.angoracarpet.com.tr



Evimizde ufak değişikliklerle büyük etkiler yaratmak mümkün. Ben kendi evimde bu değişikliklere her an başlayabilirim. Duvarların renk ve deseninde karar verebilirsem eğer gerisi kolay. Takipte kalın.



www.nuev.com

Sevgilerrrr

2 yorum:

  1. bende 2 yıldır evliyim hala yemek masamı alamadım. Beğenemediğim için . Salonum krem kahve. Yemek masasının sandalyelerini turkuaz alırsam çok mu sırıtır ? Masa ahşap rengi olacak. Bu arada bloğunuzu keşif etkinliğinden buldum bana da beklerim sizi takipteyim. sevgiler :) http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Haklısınız seçmek çok zor. Bu konuda çok araştırma yapmak işi daha da zorlaştırıyor. Bence turkuaz çok hoş bir renk katar . objelerle de desteklersen mükemmel olur. en kısa sürede bende misafirliğe geleceğim... sevgiler

    YanıtlaSil

İçten gelen küçük bir yorum eklerseniz sevinirim:)