19 Ağu 2016

HAYALİMDEKİ OFİS




Hayalimin işini yapıyor olmayı ne kadar çok istesem de olanı sevmeyi ve iyi yapmayı da o kadar çok seviyor ve önemsiyorum. Bu sene dekorasyonda her detayda gold görmek mümkün. Ofiste de uygulayabileceğimizi bilmekte ne kadar harika değil mi?

Nerede olursam olayım çevremde herşeyin bir uyum ve ahenk içinde olmasını seviyorum. Çalışırken kahve içtiğim bardağım,not defterimin güzel olması, ofis malzemelerimin resmiyetten uzak dekoratif olmaları benim hoşuma gidiyor. Benim göz zevkime hitap etmeli. Karışıklık ,düzensiz, uyumsuz dekorasyonlar bana hitap etmiyor.




   Tel ve gold sepetlere bu sezon hm home mağazalarında çok rastladım.  Sizcede tatlı bir ışık katmıyor mu?


 simetri hastalığım olmasa da bu tip duvar dekorasyonlarında çerçevelerin simetrik durması derli toplu durduğundan daha çok seviyorum. Sırada ki dekorasyon projelerimden biride duvarda çerçeveler ve çeşitli aksesuarlarla yapılmış dekorasyon:) Takibi bırakmayalım:) Biri bu geyik kafalarından bulursa bana da haber versin lütfen.



  Her ortamda bitki ve çiçek kullanımı fresh bir hava yarattığından bence olmazsa olmaz. Bitkilerin ne olduğu ise sizin zevkinize kalmış. Son dönemlerde terraryumlar oldukça moda. Ben her türlüsünü çok seviyorum aklımda bir yerlerde böyle bir projede yok değil.




 Gold manyaklığı devam etmekte.......:):):): Harfli kupaları tabi ki ilk kez burada görmüyoruz ama gold kulplusu çok güzel değil mi?



   Şıkıdım şıkıdım giyinip kendi işimi ( yani hayalimdeki işi ) yaptığım günlerin gelmesini dileyerek bu güzel postta şuracıkta dursun .Umarım beğenmişsinizdir. Diğer postlarımı da merakla bekliyor ve ilgileniyorsanız takip et butonuna tıklamanız ve sosyal medya hesaplarımdan beni takip etmenizi öneririm.


Sevgilerrr





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçten gelen küçük bir yorum eklerseniz sevinirim:)