16 Ağu 2016

SALONUMU YENİLİYORUM

 
 
    Herkese merhabaaa
   Son günlerde sürekli kafamı meşgul eden salonumu nasıl renklendireceğimle ilgili beyin fırtınası yapıyorum.
   Normalde çabuk karar veren biri olarak hayatımda hiç bu kadar kararsız kalmamıştım. Son dönemlerin favorisi olan gold aksesuarlarla salonu canlandırma niyetim olsa da benim koltuklarımın ve demirbaşlarımın renkleri buna elvermedi,. Yani şöyle ki bütün salonu değiştirsem olacaktı da kocacımın henüz çok genç olduğunu düşünüp hemen vazgeçtim. Lakin yüreğine inebilirdi:)

  Eldeki mevcut eşyalarla neler yapabileceğimi düşünüp ona göre karar vermeye çalışıyorum. Duvarda radikal olmayan ama dekorasyonuma renk katacağını düşündüğüm bir teknik uygulamaya çalışıyorum. Ayrıntı vermek istemiyorum ,süpriz olsun. Takipte kalın . Güzel bir bomba olacak ve bu postta olmasa da en kısa sürede patlatacağım. Beğeneceğinizi düşünüyorum.

  Koltuklarımın rengi buz mavisi-gri arası bir ton. Çok beğenilen koltuklarım zamanla bana çok renksiz gelmeye başladı. Bu yüzden uzun uzun araştırmalarım sonucu fuşya rengi ile canlandırmaya karar verdim.
Aşağıdakiler görüldüğü üzere benim fuşya kırlentlerim. Bunlardan ikisi mor ikisi fuşya düz renk, iki tanede çizgili olan kırlentten mevcut. Kendi kırlentlerimde var tabi.
 

   Halımı değiştirmedim, beyaz ve gri olduğu için uyumlu oldu. Aksesuar olarak şimdilik masa üstü çiçeğimin saksısını daha yüksek ayaklı bir saksıyla değiştirmeyi düşünüyorum. Çünkü çiçek sandalyelerden dolayı biraz minnak kaldı. Elimdeki ortancalarıda bukete ekleyip hacmini arttırmayı planlıyorum.

   Tv ünitesini boşalttığımız için onun önüne çoook sevdiğim fillerden ve ya at objelerinden almayı planlıyorum.Baknz aşağıdaki gibi:)

 


   Orta sehpamda çok sevdiğim dekoratif bir tepsim ve içinde salon kokusu,mum ve orkidem var. Bunlara ilave olarak başuvu kitaplarımdan, Badminton temel teknikleri ve antrenman methotlarını not aldığım pempiş  defterimi  sergilemeyi planlıyorum. Tabi benim bal oğlum izin verirse:):):) 
Şimdilik bu kadar ayrıntılarıyla ve daha fazlası için azıcık sabır. görüşmek üzere

Sevgilerrrr






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçten gelen küçük bir yorum eklerseniz sevinirim:)