27 Ağu 2016

OKUL VAKTİ: TOSBAA DESİGN STORE



Malum okullar açılıyor, dönemin bence en heyecanlı kısmı kırtasiye alışverişi. Bu post son dönemde kırtasiye alışverişi yaparken hemen hemen her yerde karşımıza çıkacak olan Tosbaa Design Store markasına ait. Bu marka 2013 yılında kurulmuş. Ürünlerin hepsi birbirinden ünlü Türk ve gelecek vaad eden genç tasarımcılar tarafından yapılmış.''Söyleyecek sözü olanların, hayatla ilişkisini ve varoluş biçimini giysi ya da aksesuarları ile yansıtmayı seven insanların markasıdır. tosbaa, orijinal ve işlevsel tasarımlara sahip ürünler, görsel tema ve desenler üretir, üretilene sahip çıkar, üretilemeyenin önünü açar'' diyerek ve devamında da gerçekten kaliteli bir vizyona sahip olarak tanımlarlar kendilerini.



İlk defterimi İzmir anılarımızı yazmak için almış ve inanılmaz sevmiştim. Kılıflı deri defterler , çantalar, aksesuarlar vs hepsi birbirinden güzel şahane ürünleri var. Benim en beğendiklerim neler mi? Buyrun birlikte bakalım:)


Birbirine yakıştığını düşündüğüm ürünlerin kolajını yaptım. Yukarıda gördüğünüz yıldız etiketli ürünler benim favorilerim. Tosbaa'nın tüm seyahat çantalarına da hayran kaldığımı belirtmek isterim.
Bardakların sempatikliği de harika değil mi?


Kahverenginin siyah dışında tüm renklerle ne kadar çok yakıştığını daha önce farketmişmiydiniz??? Deri tablet çantası ve not defteride erkeklere hediye almakta zorlanan kadınlar için bulunmaz nimet:)


Tabaaaaaaaaaaaaaaaa....En sevdiğim...Kışın,yazın dört mevsim 25 saat sevdiğim renk:) Herşeyle uyumlu ,kocacımın bana en yakıştırdığı renk:):):) Yine en çok seyahat çantasını sevmemde komik olmuş:)


Bu sıralar pembe sevdiğim doğrudur. Duvarım renginden hatırlarsanız:) Hatırlamayanlar için tık tık
Aksesuar olarak çok fazla kullandığımı söyleyemem ama yazın şirin olabilir:) Bu kolajdaki siyah deri deftere sahibim kocacımla İzmirdeki anılarımızı yazıyoruz.

      Paris Newyork temalı ürünlerden sizde benim gibi sıkıldıysanız Tosbaa Design Store un tasarımcılarını buradan tebrik edelim. Lakin sıradan değil , çok özel tasarımlara imza atmışlar..



Yeni yıl ve ya okula başlayan bir yakınınza alabileceğiniz çok tatlı ürünleride son kolajda paylaştım. Ben çok severek kullandığım kırmızı ve siyah iki adet deri defter edindim. Umarım zamanla göz koyduğum diğer ürünlerede sahip olurum. Yeni keşfim olan markaları , ürünleri denedikten sonra paylaşmayı seviyorum.O değerde olduğuna inandığım bir başka postta görüşürüzzz.
İNSTAGRAM / TWİTTER : ezoshomedesign
FACEBOOK :Ezgi Epice Göktürk 
Sevgilerrr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçten gelen küçük bir yorum eklerseniz sevinirim:)