13 Eyl 2016

ABAJUR YENİLEME PROJESİ - KENDİN YAP


 Merhabalarrr
bir süredir yazma fırsatım olmadı hem bayram arifesi hem minik bir oğlumun olması sebebiyle sırada bekleyen postlar bir türlü toparlanamadı. İnstagramda heyecandan beklemeyip paylaşmış olsamda evdeki emektar abajuru nasıl tamamen değiştirip farklı bir tarzda yorumladığımı paylaşamamıştım...Bir çok kişinin sabırsızca sorduğu ve beklediği işte o abajurun öyküsü;



Abajurun eski hali(bknz resim 1) ;


Bilindiği gibi dergide görüp çok beğendiğim bir abajura benzetme fikrimle ortaya çıkan abajur maceram biraz sürüncemede kalmış olsa da sonunda yapmaya başladım. (bknz resim 2)


Öncelik olarak rich marka boya kullanarak sap kısmını ve şapkasının iç kısmını altın rengine boyadım.
 Daha sonra yine aynı markanın siyah boyası ile abajurun ayağını boyadım. (bknz resim 3)


Beni en çok oyalayan bu figürü bulmak oldu. O kadar çok oyuncakçı kırtasiye vs gezdim ki tam istediğim gibi bir figür bulamamıştım. Bulduklarımda projem için yüksek fiyatlı gelmişti. Taaki canım komşucuğumla tatlı sporcumun oyuncaklarını karıştırana kadar:):):) İstediğim ölçülerde bulup onu da kendi konseptime uygun olacak şekilde aynı boyalarla boyadım. 
Son olarak tam istediğim gibi olmasa da siyah bir kumaş ile abajurumu kapladım ve işlem tamamlandı. TATAAAAA İŞTE BİTTİİİİ




Nasıl olmuş beğendiniz mi? Sormak istediğiniz herşeyi ve güzel yorumlarınızı eksik etmezseniz sevinirim.
Beni sosyal medyadan takip etmek isterseniz böyle buyrun;

FACEBOOK :Ezgi Epice Göktürk 
Sevgilerrr


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçten gelen küçük bir yorum eklerseniz sevinirim:)