13 Şub 2017

DUVAR EKORASYONU - STENCİL


Genel olarak evimizde en çok süslediğimiz alanlardır duvarlar..Benimde bu aşkla başladı duvarlara bir şeyler yapma renk katma çalışmalarım. İş dolayısı ile sık taşınan biri olarak dekorasyon tutkumu hep törpülemiş olsam da artık bu ruhsuz evleri renklendirme zamanı geldi diyerek aldım elime sazı..Görsellerde beğendiğim bir çok desen ya duvar kağıdı çıkıyordu ya da profesyoneller tarafından yapılmış oluyordu..Birçok görselde görüp beğendiğimiz desenleri kendi kendimize evde pratik bir şekilde yapabileceğimizden bahsedilmiyordu.Dekorasyon işi ve ya danışmanlık yapanların ise istedikleri ücretlere değinmiyorum bile. 


Ben araştırmalarım sonucunda bir kaç teknik denedim..Bantlama tekniği ilk denemem olmasına rağmen çok beğenildi. Daha sonrasında stencil modelleri araştırıp evime en uygun modeli bulamayınca hemen ilgili satıcılara mail yazıp görseller göndererek istediğime yakın bir desenin çıkacağı haberini aldım. İlk olarak salonuma fuşya rengi ile fas deseni uyguladım..Merak edenler ve tüm detaylar için tıktık Aynı teknik ile oğlumun odasını yaptım.



Sık sorulan sorularla başlamak istiyorum..
1.Stencil nereden temin edebiliriz..?
*Stencil hobi malzemeleri satan tüm sitelerde mevcut. Ben çoğunlukla duvar boyama amaçlı aldığımdan www.stencilsepeti.com adresinden satın alıyorum..
2.Kaça kaç ölçü kullanıyorsunuz?
*Yine aynı sebepten ötürü büyük ebatlar tercih ediyorum..Genelde 60*60 ya da 70*70 oluyor. 
3.Ne tür boyalar kullanıyorsunuz?
*Duvarınız çok büyük ise klasik duvar boyalarından alıyorum. Hobi amaçlı kullanılan ürünleride çok seviyorum fakat m2 büyüdükçe pahallıya geliyor. Duvar boyaları çok daha uygun ve fazla renk seçeneği sunuyor.
4.Marka öneriniz var mı?
*Marshall ya da Polisanı daha kullanışlı buluyorum. Küçük alanlar için Rich multi surface'de kullanabilirsiniz.
5. Stencil şablonu duvara nasıl monte ediyorsunuz?
Riske atamam kaydırma yaparım diyenler için Stencil yapıştırma spreyleri var fakat ben kağıt bant kullanıyorum. Hiç gerek duymadım.


Ekonomik olması ve sabit bir ürün ve renge mecbur kalma zorunluluğu olmamasından ötürü ben stencil çalışmalarını seviyorum.  Bu postu daha fazla uzatmadan ben kaçıyorum...



 
Merak ettiğiniz tüm sorularınızı yorum kısmından bana yazabilirsiniz..
Videolarımı ve adım adım yaptığım projeleri takip etmek isterseniz 
İnstagram ve Facebook adresim →→→ ezoshomedesign

Sevgilerrrimlerr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçten gelen küçük bir yorum eklerseniz sevinirim:)