5 Ağu 2016

2016 TEMMUZ FAVORİLERİM


Herkese merhaba
Sıcak bir haftayı daha geride bırakıp sıcaktan kavrulurken bir taraftan da burnum şıpır şıpır akıyor. Yaz günü ne hastalığı demeyin valla bu benim düğünümde de başıma geldi. Temmuzun ortasında hasta olmuş, nikah memuruna evet derken gıykkk gibi bir ses çıkarmıştım:):):)
Komikti ama olsundu :):):)
Neyse siz siz olun klimayı sadece teriniz soğukken açın birde stresten uzak durun ,birde birde sporu ve sağlıklı beslenmeyi ihmal etmeyin:) Uff ne çok şey var dediğinizi duyar ::) AA pardon o benim iç sesimmiş:):)

Neyseeeeeeeee
Gelelim konumuza temmuz ayı malum indirim ayı, bir sürü bir sürü şeyler beğenip sepetleri doldurma zamanı. Evinizde ufak değişiklikler yapmak için seçtiğiniz aksesuarları almanın da tam zamanı.
Ben beğendiğim ürünleri renklerine göre kombin yaptım. Siz evinize uyduğunu düşündüğünüz ürünlere linklerinden ulaşıp satın alabilirsiniz...




     Siyahı evlerde çok kullanmasak da ben aksesuarlarda kullanılmasını seviyorum. Evlerde ve ya ofiste uygun kombinasyonlarla çok havalı durduğunu düşünüyorum

 1. www.karaca-home.com
 2. www.evmanya.com





Yeşil rengi eskiden çok sevmesemde son dönemlerin modasındanmıdır bilmem turuncuyla birlikte benim kalbimi fethetti diyebilirm. Özellikle masa dekorasyonunda kullanılması çok hoşuma gidiyor.

 1. www.dekorazon.com

 Gri rengide dekorasyonda son dönemin favori renklerinden. Gerek duvar dekorasyonunda , gerekse aksesuar ve mobilyalarda çok tercih ediliyor.

 1. www.linens.com.tr
 2.www.nuev.com.tr
 3.www.mudo.com.tr


 1.www.dekorazon.com.tr
 2.www.karaca-home.com
 3.www.crateandbarrel.com.tr


Mor rengin asaletide bir ayrı canım:)

 1. www.linens.com.tr
 2. www.evmanya.com
 3.www.boyner.com.tr


 1.www.linens.com.tr
 2.www.mudo.com.tr
 3.www.karaca-home.com.tr
 4.www.dekorazon.com.tr

Sormak istediğiniz her konuyu yorum olarak bırakabilirsiniz.
Sevgilerrrr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçten gelen küçük bir yorum eklerseniz sevinirim:)