10 Ağu 2016

GÜZEL ÜLKEM İÇİN

 

   Herkese çok güzel bir hafta diliyorum. Lütfen ülkemizin ihtiyaç duyduğu huzurlu ,güvenli günler geri gelsin artık. Şu son dönemde yaşadıklarımız hepimizi olduğu kadar beni de derinden etkiledi. İzlediklerim, okuduklarım psikolojimin ciddi etkilenmesine yol açmaya başladığında bir süre televizyonu ve haberleri kapadım. Oğlumu ve ailemi olumsuz etkileyecek her türlü şiddet içerecek yorumlardan konuşmalardan kaçındım. Tamamen sosyal amaçlı kullandığım sosyal medya hesaplarımda klavye başı artisliği yapmak istemedim. 13 sene milli takımda görev yapmış gece gündüz demeden çalışmış ülkesi için sayısız başarılar elde etmiş, ülkesini onore etmiş, ülkesinin sokaklarına bir çöp dahi atmaktan hep kaçınmış ,gençlerine iyi örnek davranışlar sergilemeye çalışmış bir insan olarak vatan sevgimin sorgulanacak hali yok heralde.



   Zamanında malum kişilerden rahatsız olduğumuzda gözümüze dinsizmişiz gibi bakarlardı. Kız çocukları ya o evlerde ablalarla olacaktı ya da afedersiniz kötü yola düşecekti inanışı hakimdi. Çok şükür ki o zamanda şimdide kişisel çıkarlarımla hareket etmiyorum. Önemli olan her dönem aynı karakterli duruşu sergilemektir. Önemli olan 20 yıl sonra bile birbirinin yüzüne utanmadan bakabilmektir. İnsanlığın geektirdiği şekilde davranmaktır. Önemli olan Allahın ve kitabın tek olduğuna inanmak aracı olan kimseye itibar etmemektir. Önemli olan şimdi savunduğumuz herşeyin 20 yıl sonra bile arkasında durabilmektir. Önemli olan maddi olan hiç kimseye hiçbir şeye tapmamaktır.

  Bizim birbirimize karşı hoşgörülü ve saygılı olmaya ihtiyacımız var . Hepimiz aynı bayrak altında yaşayan Türk milletiyiz. Bu topraklar kolay kazanılmadı . Nice anne kuzusu yavrular can verdi. İnanın çocukları olanlar bilir ,gözlerinin içine bakarak büyütülüyor o çocuklar. Geçmişimizi unutmayalım. Atatürk'ü ve onun askerlerini unutmayalım. Unutturmaya çalışanlara fırsat vermeyelim. Yaşadıklarımızdan dersler çıkaralım. Biz geçmişi unutup birbirimize karşı birlik  ve beraberlik içinde davranmazsak hiç bir ülke ,millet bizi saymaz. Rica ediyorum ülken ve milletin için iyi ve medeni bir insan olmaya gayret edelim ve ülkemizi daha ileriye götürmek için çok çalışalım. Tembelliği marifet bilmeyelim. Akıllı ve uyanık ve çok çalışkan olmak zorundayız.

Sevgilerimle Ezo (oysa ki dekorasyon hakkında yazmak için yola çıkmıştım :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçten gelen küçük bir yorum eklerseniz sevinirim:)