10 Eki 2016

BEBEK ODAMIZI YENİLİYORUZ

  

Canım oğlumun odasına yapmayı planladığım herşeyi sonunda hayata geçirebilme fırsatı buldum. Henüz hepsini bitirmemiş olsam da yaptığım kadarıyla anlatmak istiyorum. Öncelikle pembe olan odayı gri yapmayı düşünmüştüm. Bu fikrimden bulut deseni yapmak istediğimden dolayı vazgeçtim. İyiki de maviye boyamışım. Gökyüzü gibi ferah bir oda oldu. 


Resimde gördüğünüz gibi uçan arabalar bizim için artık hayal olmaktan çıktı. Kıvanç bile odasındaki bu farklılık karşısında baya şaşkın. Sanırım hoşuna gitti:)


Öncelikle resimde görmüş olduğunuz şablonun üstündeki bulutlardan sevdiklerimi seçtim ve yalnızca onları boyadım. Hepsini boyamaya kalkmayın doğal bir görünüm elde edemezsiniz. Yatağı ve kitap rafını bu duvara koymayı planladığım için yalnızca bu duvarda çalıştım. Çalıştığım boya Rich Multisurface ' in beyaz boyasıydı. Henüz aksesuar ve halı eksiğimiz olsa da ben hemen detayları paylaşmak istedim. 


Dolabımızı da işlevsel hale getirmek için bir kaç kutu ve sepet edindim. Onlarıda canlı olmasını istediğim için sarı renk seçtim. Kutulara henüz kullanmadığımız oyuncaklarımızı ve büyük gelen cicilerimizi koydum. 








Buda ikea lambamız onu çok önceden almıştık. Fakat herşey ile çok güzel uyum sağladı. Değiştirmeyi hiç düşünmedim.


Oyuncaklarımızı koyduğumuz kutumuz ve bavulumuz Zara Home'dan. Taa Kivicik bi lokmalıkken almıştık.



Son olarak şifonyerin kulpları değişecek , halı alınacak ve ev şeklinde raflar boyanıp minnak aksesuarlarla oda tamamlanmış olacak. Benim güzel yavrumun cici odası işte böyle. Umarım beğenmişsinizdir. Beğendiyseniz ve yaptığım diğer çalışmalardan haberdar olmak isterseniz takip et butonuna tık tıklamayı unutmayınızz.
Sevgilerrrrr

Ayrıca beni sosyal medyadan takip etmek isterseniz;
https://www.instagram.com/ezoshomedesign/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçten gelen küçük bir yorum eklerseniz sevinirim:)