15 Eki 2016

ZARA HOME İLE SONBAHAR DEKORASYONU


Sonbaharın kendini yavaş yavaş hissettirmeye başladığı şu son dönemde dekorasyon severleri sevindirecek güzel bir haberim var. Zara home sonunda online alışveriş yapabileceğimiz sitesini görücüye çıkardı. Ben hemen almak isteyip de indirimini beklediğim , yok yok bazılarında indirimi bekleyemediğim, beğendiğim, pardon bayıldığım ürünlerini sizlerle paylaşmak istedim:) Şimdi şu sonbahar dekorasyonunda evimizde neler yapabileceğimizle ilgili tüyoların yer aldığı postumuza şahane görsellerle devam edelim.




Sofranızı hazırlarken kurumuş çiçeklerde , dallardan ,kozalaklardan ilham alarak daha doğayla bütünleşen masalar hazırlayabilirsiniz. Sonbahar renklerini doğal malzemelerle bütünleştirmek harika bir bütünlük yaratacaktır. 
Ayrıca masanıza koyacağınız güzel bir mum hem romantik bir hava katıp , hem ruhunuzu dinlendirir.
Bir tepside kozalak , mum, koku ,kitap  gibi size keyif veren eşyalarınızı sergileyip hem bu ruhu yaşatıp hem kendinizi mutlu hissedebilirsiniz.
Yukarıda görmüş olduğunuz siyah bardak setine bayıldım... Sarı(hardal sarı) runner, hasır  amerikan servis ve siyah beyaz çizgili tabak kullanmayı düşünüyorum. Nasıl olur dersiniz? Bence harika:) 

Renk kartelasında karar verirken toprak tonlarının yanı sıra sarılar turuncular kırmızılar  kulanabileceğimiz renklerin enn başında geliyor. Siyah ve gold ise bu tonlarla en yakışan baskın renklerden .
Örneğin ben bu sene yapmış olduğum hobi odamda odayı gri renge boyadım.Üzerine çoğunlukla siyah çerçeveler ile wall art tasarladım. Koltuğumda kullandığım kırlentlerimi ise siyah, sarı ,peluş ve siyah beyaz çizgili desenlerde seçtim.Birde peluşun önüne leopar patlatmayı düşünüyorum. İşte tek eksiğim yukarda görmüş olduğunuz kırmızı kalbimi bıraktığım post halı:(:(  


Kalbimi indirim döneminde kadar durdurmayı planlayarak hoop buraya atlıyorum.Şimdi malum ruh halimiz havaların soğumasıyla hafif düştü. Fakat biz modumuzu öyle kolay paspas yapmayalım. Çevremizde gördüğümüz bizi mutlu eden her yeri zevkimize göre güzelce dekore edelim ve içeriye dolan o ruhsuz havayı def def edelim.



Bana göre kırlentler dekorasyonda ucuz ama etkisi büyük olan en etkili dekoratif eşyalar. Hiiç korkmayın modunuza göre değiştiriverin kırlentlerinizi gitsin. Birde atıverin sıcak bir şal, alıverin kahvenizi ohh mis:) Ben yavaştan yatağı hayal eder oldum sanırım. 

Ayrıca söylemeden gitmek istemiyorum ihmal etmeyeceğimiz bir diğer dekoratif eşya ise abajurlarımız. Her daim tepedeki sevimsiz sevimsiz yanan o avizelerdense ben abajurlarımla her daim romans yaşamayı seçenlerdenim.
Ruhumu yoruyor beyaz ve yüksek watt ışıklar ne yapayım.


Ahh ah yatak örtüsü gönlüm en çok atlı nevresim ile sende kaldı desem hoop uçup bana gelir misin? Ya farkettiniz mi bu possta ben pek bi cıvığım  ya da pek bi konuşkan ya da uykusu gelmiş ama bu postu bitirmeden yatmamaya yemin etmiş bi dekor manyağı :) Hangisi?
Bence saat 01:29 desem siz beni anlayışla karşılarsınız::)
Bakın bebek odaları için en sevdiğim ürünlerde bunlar . Zara Home'a bakmadan o alışverişi alışverişten saymam :) Noktaa:)


En sondaki kolaj ise  beni hhiiiiiç mi hiiiiçççç ilgilendirmiyor. Onu böyle lüle lüle saçları , pembe pembe yanakları tatlı tatlı dilleri olan kız anneleri düşünsün..hıh.. Ben artık kaçar sevgili arkadaşlarım..
Yeterince saçmalamadıysam ve postumu beğendiyseniz bir ufak yorumla söyleyin ki mutlu olayım:)
Sevgilerimmmle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçten gelen küçük bir yorum eklerseniz sevinirim:)