29 Eki 2016

YENİ KEŞİF : EURO FLORA


Dekorasyon tutkusunun olmazsa olmazı aksesuarlar için yeni markalar, mağazalar keşfetmeyi çok seviyorum. Uzun süredir bildiğim fakat İstanbul'da avrupa yakasında kaldığı için gitme fırsatı bulamadığım mağazaya İzmir'de uça uça gittim. İyi ki gitmişim çünkü mağazada yok yok. Zaten kendilerini ev ve bahçe dekorasyonuna dair her şey tek adreste diyerek kısaca özetlemişler. 14.000 bin çeşit ürün hacmine sahip kocaman bir mağaza. Tek sıkıntı yalnızca İzmir İstanbul ve Ankara'da mağazaları mevcut. Güzel olan ise online alışveriş mevcut.






         
  Gelelim benim mağazadan yeni sezon için gözüme kestirdiklerime. Buyrun bakalım.
1.resimdeki yeni yıl sofram için kırmızı suplanın gold rengini seçtim. Çok severek kullanacağımdan eminim:) Yeni yıla girerken evimizin dekorasyonunda yapabileceğimiz ufak değişiklikler ile kendimizi daha keyifli hissedebiliriz. Bir kaç mum , yeni yıl ile bütünleşmiş kokinalar ve evinizin çeşitli yerlerine serpiştirlmiş ufak değişiklikler bize iyi gelecektir. Mumları artık yakmanın zamanı geldi benden söylemesi.





2. kolajda bahçe ve balkonlarımızda kullanabileceğimiz dekoratif ürünlere yer vermeye çalıştım. Bir gün balkon dekorasyonuma el atarsam ilk koşacağım adres burası. Neden mi çünkü bin bir çeşit yapay bitki , sayısız ferforje modelleri ve ahşap tarzda doğa ile bütünleşmiş saksılar bulabilirsiniz:) Alttaki bitki saksılarını ben çok severim. Özellikle kış bahçelerinde rahatlıkla kullanılabilir. Noel babalı saksının şirinliği nolcak:)




Bahçe ,balkon demişken sizde benim gibi canlı bitki katiliyseniz bu ürünler tam bize göre:)Yapay bitkilerin ,kapı süslerinin güzelliğine bakar mısınız? Ne yapalım yani doğada büyümedikki aramız iyi olsun değil mi ama :) 



Son olarak ise evlerimizde olmazsa olmaz duvar aksesuarlarından bir kaç ürün seçtim. Ben ok şeklinde olan metal ışıklı aksesuardan aldım. Bu sene ışıklı metal panolar çok moda. Çok beğenerek aldım ve hobby odamın duvarına astım. Tablolarda diğer aksesuarlar gibi binbir çeşit bilmem söylememe gerek kaldı mı? 


Ayrıca sitede parti ürünlerinden, cam her türlü ürüne ,hediyelik ürünlerden ,hasır sepetlere kadar daha farklı ürünlerde mevcut. Yaptığım kolajlarda nacizane beğendiğim ürünleri sizlere göstermeye ve fikir vermeye çalıştım. Umarım kolajlarımı ve postumu beğenmişsinizdir. Beğendi iseniz takip etmeyi lütfen unutmayın.
Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Sevgilerrrr

İNSTAGRAM : ezoshomedesign

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçten gelen küçük bir yorum eklerseniz sevinirim:)