30 Kas 2016

CAM VAZONUN MUHTEŞEM DÖNÜŞÜMÜ - KENDİN YAP



Antre yenileme projemin önemli  bir kısmını da aksesuarlar oluşturuyor. Evde kullanmaktan hoşlandığım çiçeklerimi değerlendirmek adına hem de  hacmini biraz daha arttırmak için geçenlerde instagram hesabımı takip edenler bilir Kemeraltına gittim. Çiçek aranjmanımı daha büyütecek ve destekleyecek bir kaç bitki seçtim. Gerçekten de eve gelip hepsini toparladığımda ortaya güzel bir buket çıktı. Çiçek aranjmanı yaparken biz kadınlar genelde ana çiçekten alır destekleyici bitkileri es geçeriz. Daha sonra o 200 tl lik buketleri görünce bayılırız. İşte o ciddi pahallı buketler bu destekleyici bitkiler ,çiçekler sayesinde o kadar güzel duruyor. (bknz resim 1)



Tabi önemli bir diğer unsurda vazo seçimi idi. Ayaklı bir vazo istiyor fakat uzun süredir bulamıyordum. Bulduklarım ise fahiş fiyatlardı. Bende English Home da görüp aldığım fakat nereye koyacağım konusunda kararsız kaldığım bu cam vazoyu alıp yeni buketimi koydum . Buketim içerisinde güzel durdu fakat çiçekçiler gibi güzel kamufle edemediğim için istediğim görüntüyü vermedi. Uzun süredir rich boyalarının ayna efekti boyasını denemek istiyordum. Tam zamanı diyerek aldım elime sazı önce vazomu güzelce temizleyip kuruladım ve  daha sonra boyamaya başladım.



Boya sprey bazda olduğu için uygulama yaparken hiç zorlanmadım. Her tarafına eşit derecede sıktım ve el değmemesine özen gösterdim. Boya haliyle aktı fakat bu hiç önemli değil kuruduğunda tam olarak yerleşiyor ve pürüzsüz bir doku oluşturuyor. 2. ve 3. resimde gördüğünüz boyayı ilk sıktığım dakikalarda olan görüntüsü.



Güzel buketimide koyduğumda tam istediğim görüntüyü elde etmiş oldum. Umarım beğenmişsinizdir. Sevgilerrr


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçten gelen küçük bir yorum eklerseniz sevinirim:)