22 Ara 2016

YILBAŞI DEKORASYON ÖRNEKLERİ





 Yılbaşı dekorasyonunda kullanılan en çarpıcı renklerden biridir kırmızı. Benim en sevdiğim renk. Aralık ayının en favori rengidir.Yeni yıla sayılı günler kala en favori yeni yıl dekorasyon fikirlerini sizinle paylaşmak istiyorum. Kırmızının tonlarının yeşille muhteşem uyumunu en çok bu ay seviyorum. Ekose desenli örtüler,koltuk şalları,rengarenk kırlentlerle yapılan küçük ama çarpıcı değişiklikler havaya girmemize fazlasıyla yeter. Motivasyonumuzu arttırır. 



Yeni yıla girerken illa ki güzel bir akşam yemeği yenir. Bu sofra diğerlerinden farklı olmayı daha özenerek hazırlanmayı hakediyor. Nedenmi? Çünkü hayat akıp giderken illaki ailemizi sevdiklerimizi ihmal edip bazı güzel duyguları unutabiliyoruz. Yeni yıla girerken bu güzel duyguları tekrar hatırlamak için, tüm aile bireyleri yan yana olsun yüz yüze baksın mutlulukla gülümsesin diye, geçtiğimiz yılın tüm kötü izlerini geride bırakıp yeni bir başlangıç yapılabilsin diyedir o güzel sofralar. Güzel sohbetler edilir,şarkılar söylenir,güzel yemekler yenilir. Bende bunu alışkanlık haline getirip ,her yıl hem soframa kendime hem de evime özenirim.


Sofralarınızı kışın ruhunu yansıtacak doğadan topladığınız kozalaklardan,bitkilerden yararlanarak ta hazırlayabilirsiniz. yok ben pırıltı severim derseniz şamdanlar ,suplalar,parlak taşlarla, gold ve ya gümüş aksesuarlar ile bol ışıltılıda hazırlayabilirsiniz. Seçim sizin . Ben gold tonlarında ve siyah ekose runner diktirdim. İkea'dan aldığım siyah dikdörtgen tabaklarımla ve ışıltılı aksesuarlarımla bir masa dekore etmeyi planlıyorum .



Yeni yıl dekorasyonunda olmazsa olmazlarından biride kokinalar ve kozalaklar. İkisinin uyumu yeşilin her tonuyla nefis duruyor. İsterseniz masanıza mumlarla bir aranjman yapın ,isterseniz evinizin çeşitli yerlerine asın nefis duracaktır. Ben masamda kendi yapacağım şamdamlarım için kullanmayı planlıyorum.




Yatak odasında yeni yıl ruhunu yaşatmak isterseniz içinde kırmızı tonların bulunduğu nevresim takımları kullanabilir, koltuk şallarının sıcaklığından faydalanabilirsiniz. 


Kırlentler dekorasyonun olmazsa olmazlarından. Hem uygun fiyatlı olması hemde pratik olması açısından evlerimizde rahatlıkla değişiklik yapabiliyoruz. Renkler desenler tamamen sizin hayal gücünüze göre değişebilir. Ben kış ile özdeşleşmiş hayvanlardan geyik ve kaplan desenlerini kullanmayı seviyorum.
  

Bu senenin en favori rengi gold çatal bıçaklarımızıda ele geçirdi. Şikayetçi miyiz Haaayyyırrrr...:)
Her renkle harika uyum sağlaması açısındanda benim en favorilerim arasına girmeyi başardı.


Çorap asma bizlerin adetinde olmasa da sizi iyi hissettiriyorsa bir mahsuru yok. İki çorap asıp,çam ağacı süslemekle özümüzü kaybedeceğimizi düşünmüyorum:)









Yeni yıla hazırlanırken yapabileceğiniz dekorasyon değişikliklerimi bir kaç öneri ile paylaştım. İnstagram hesabımda yeni yılın son gününe kadar çeşitli dekorasyon önerilerimide  #ezoslayeniyıl  #ezoshomedesign ve #yeniyıldekorasyon etiketleriyle paylaşıyor olacağım . Takibe alırsanız sevinirim.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçten gelen küçük bir yorum eklerseniz sevinirim:)