30 Ara 2016

MASA ÇELENGİ YAPIMI - KENDİN YAP



 Herkese Merhabaaaa
Yeni yıla sayılı günler kala yılbaşı yemeğini evde hazırlayacaklara pratik bir sunum önerisi göstermek istiyorum. Ben bilindiği üzere masa sunumlarına bayılırım. Masanın görsel şölene dönüştürmesindeki en büyük paylardan biride kuşkusuz çiçeklerden geçiyor. Ben yeni yılın ruhuna bürünmeyi , evin her köşesinde bu ruhu taşıyacak aksesuarlar kullanmayı ve evde kendin yap projeleri yapmayı çok seviyorum. Yeni yılın sembolu haline gelen kokinalar ,çam dalları,kozalaklarla yaptığım masa çelengim sizlere ufacıkta olsa bir fikir verir düşüncesiyle biran önce paylaşmak istiyorum.



Kullandığınız malzemeler tamamen size kalmış. Ben kozalak bulamadığım için kullanmadım fakat siz kullanabilirsiniz.Gerçek mum yerine ise ledli mum kullandım. Öncelikle çelengi yapacağınız tabağınıza mumunuzu oturtun. Büyük dalları küçültüp uçlarındaki çirkin duracak olan kökleri temizleyin.Elimizde tabağımızın ebatına göre uygun miktarda dal olsun ve bunları yuvarlak şekle girene kadar göz zevkinize göre yerleştirin. Aralarda inatla değişik şekillere girip görüntüyü bozan olan dalları ise yapıştırabilirsiniz. Daha sonra çiçekleri ve ya dekorasyon için kullanacağınız malzemelerinizi göz zevkinize göre yerleştirin. Ben yapay kokina kullandım. Son olarak fazlalıkları keserek atın ve eğer seviyorsanız biraz sim dökün. Bu kadar basit ..Yılbaşına yakışır bir sofra isteyenlere etkili görsellik kazandıracak güzel bir aksesuar olacak. Pratik  ve bedava olması da harika..
Şimdiden afiyet olsun....

SEVGİLERİMMLE




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçten gelen küçük bir yorum eklerseniz sevinirim:)